Sunday, November 29, 2009

Me 262 B 1-a

18 aprill 1941, piloodiks Fritz Wendel, tegi Me 262 V1 oma esimese lennu. Jõuallikaks oli sellel Junkers Jumo 210 mootor mis oli ajutiselt asetatud lennuki nina osasse. 18 juuli 1942 tegi Me 262 oma esmalennu koos kahe turbomootoriga. Piloodiks oli Fritz Wendel. 28 märts 1944 tuli esimene Me 262 tehasest et söösta lahingusse. E-Stelle Rechlin sai 10 juuni 1944 oma esimese Me 262 ja sellega algas Luftwaffe treening programm. Esimesed piloodid alustasid treeninguid Lager Lechfeld lennuväljal 20 juunil. Üldiselt oli see väga haruldane variant sest seda toodeti kokku kõigest 15 tükki (koos öö seadmetega varustatud lennukitega ca. 120 tk). Sõja elas üle kõigest üks. See oli "valge 35".


Mudel

Selles karbis on võimalus teha kahekohaline ööhävitaja Me 262 B-1a/U1 ja kahekohaline treening versioon Me 262 B-1 a. Valisin tegemiseks Hasegawa Messerschmitt 262 B-1 a "valge 35" tehase numbriga 110639 (esimene pildil).

Vesipildid näitavad aastaarvu 1985. Need on seismisest ka juba kolletunud. Peale pannes ilmnesid mõningased probleemid. Kohati heledale paigutades jäi vesipildi taust kollakas kohati aga nagu poleks midagi-pigem justnagu väga reaalne jäi.

Kokku sobisid tükid hästi ja kere valmis kiiresti. Originaalis on mõeldud see ööhävitaja ehitamiseks. Et saada treening versiooni tuleb seda natuke vastavalt näidatud juhistele töödelda. Teise lenduri iste tuleb asetada tagumisse pesasse ja eemaldada seljatagune kate täielikult. Eemaldada tuleb ka saba antenn. Sisu värvisin RLM 02.



Siis kokpit peale, maski alla ja värvima ! Põhi ja kere värvisin RLM 76. Kere ka tiibade kamo tegin RLM 81 ja 82


August 2000 restaureeriti seesama ainuke allesjäänud väga haruldane treening versioon.


No comments:

Post a Comment