On kergesti äratuntav oma erilise disaini poolest. Fikseeritud telikud ja kurikuulsad sireenid mis muutusid propaganda sümboliks. Kuna see oli aeglane siis oli ka haavatav kaasaegsemate hävitajate vastu. Kõige enam tõestas ennast Balkani kampaania, Aafrika ja vahemere piirkonnas. Samuti ka idarindel kus vastupanu oli lohakas ja napp. Toodeti neid kuni 1944 sest varem ei suudetud asendajat leida. Asendajaks tuli Focke Wulf Fw 190. Ju-87 kasutati siiski sõja viimaste päevadeni ja kokku toodeti umbes 6500 masinat. Kõige silmapaistvam äss oli Hans-Ulrich Rudel kes oli ka sõja lõpuks kõige kõrgemini autasustatud sõjaväelane II maailmasõjas.
Mina valisin esimeseks mudeliks Fujimi toodangu Ju-87 D-5 "White Milk" 1/72. Valmistatud Jaapanis ja väga ilus pakend. Sisu uurides hakkas silma vesimärkida kõrge tase. Kaasas olid ainult üks komplekt ühele versioonile kuid see oli kõikvõimalikest parim minu jaoks. Nimelt 1./SG-3 üksus Tartus, Eesti 1944 a. Lennuki detailsis oli 7/10. Kokku sobivus aga 9/10.
Kõigepealt värvisin kollased osad mis ma hiljem kinni katsin. Siis värvisin lennuki RLM 70 ning põhja RLM 65. Hiljem katsin natuke ebaühtlaselt kogu lennuki valge värviga. Kokpit jääb RLM 70. Vesipildid olid head panna ja ilusad näha 10/10. Lakkisin pool mati lakiga ja siis pesu lõhnatu tärpentiini ja õlivärviga.
No comments:
Post a Comment